Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2011 15:22 - Страховете са тигри от хартия
Автор: amur Категория: Други   
Прочетен: 1897 Коментари: 0 Гласове:
5



The fears are paper tigers
-
Amelia Earhart


вече много дни изрязвам
бенгалски тигри от хартия
до един са с остри зъби дълги
                      нокти и гигантски лапи

тази сутрин се заварих
така да им говоря

тигри мои
какви сте ми безбройни
ушите меки
а очите сенчести
не ме поглеждате
                                но ме надушвате
как цялата мириша
на вас
едро парче
богато на белтъчини и енергия
заобиколили сте ме отвсякъде
не мога да се помръдна
очаквам
всеки момент
ритуално да затанцувате преди
                              да се няхвърлите
да ме разкъсате и принесете
                                              в жертва
на божеството
моя сянка
източила се зад гърба ми и за мен
                                                 невидима

тигри мои така както ви гледам
иде ми да ви запаля хартиената 
                                                     козина
да погледам как се сменят
                                         цветовете ви
как се превръщате от тигри
                                                в пепел

тигри мои хартиени
така дълго съм ви отглеждала
че чак не ми се разделя с вас



-----------------------------------------------------------------------------
Галина Николова, сп. Мениджър, март 2011, стр.158







Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amur
Категория: Други
Прочетен: 283782
Постинги: 58
Коментари: 129
Гласове: 823
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930